Bisons Loimaan taustoille uusia kasvoja

Bisons Loimaan Korisliiga-joukkuetta hallinnoiva Lokoko Bisons ry on valinnut maanantaina 13.9.2021 pidetyssä kokouksessaan puheenjohtajakseen Vesa Pakkasen.  Vesa toimii Loimaalla ravintola-alan yrittäjänä ja hänellä on takanaan pitkä pelaajaura Loimaan Korikonkareissa.

Hallitukseen liittyy uutena nimenä loimaalais- ja lokokolaistaustainen Timo Seppänen. Timo on kokenut rahoitusalan osaaja ja hän työskentelee tällä hetkellä myyntijohtajana Finlandia Group Oyj:llä.

Hallituksen varapuheenjohtajana jatkaa Marko Toivola ja hallituksen jäsenenä Heikki Perho.

Lue lisää

Bisons takakentälle susijengistäkin tuttu Fiifi Aidoo
LoKoKo-kasvatti Eemeli Hollo jatkaa Bisonsissa
Aapeli Alanen jatkaa Bisons riveissä tulevallakin kaudella!
Bisons on tehnyt sopimuksen uuden päävalmentajan kanssa – Yli 20 vuoden ammattilaisura taustalla
Bisons päätti kauden voitolla Lahdesta ja varmisti sarjasijoutuksensa 9. sijalle
Bisons taipui Katajan paineesta ja jäi pudotuspelien ulkopuolelle