Fanibussi Kauhajoelle 8.2.

Fanibussi lauantaina 8.2. pelattavaan otteluun Kauhajoelle lähtee Loimaan torilta klo 15.00.

Lähden kannustamaan joukkue voittoon ja samalla sinulla on mahdollisuus tutustua upeaan Kauhajoen IKH-areenaan

Bussikyyti ja otteluun sisäänpääsy yhteensä 20 eur. Maksu bussissa mielellään tasarahalla.

Ottelu Kauhajoki-Bisons la 8.2. klo 19.

Ilmoittautumiset viimeistään sunnuntaina 2.2. juha@lokoko.fi / 0400-507359

Mukaan mahtuu 50 ensimmäistä ilmoittautunutta ja matkaan lähdetään, jos saadaan bussi täyteen!

Lue lisää

Arttu Peltola Bisonsin valmennustiimiin
Bisons takakentälle susijengistäkin tuttu Fiifi Aidoo
LoKoKo-kasvatti Eemeli Hollo jatkaa Bisonsissa
Aapeli Alanen jatkaa Bisons riveissä tulevallakin kaudella!
Bisons on tehnyt sopimuksen uuden päävalmentajan kanssa – Yli 20 vuoden ammattilaisura taustalla
Bisons päätti kauden voitolla Lahdesta ja varmisti sarjasijoutuksensa 9. sijalle