Muutoksia kokoonpanoon

Kazembe Abifin ja Andre Norrisin sopimukset on purettu. Viime keskiviikon Vilpas-peli jäi miesten viimeiseksi Biisoni-paidassa. Uusia pelaajia heidän tilalleen kartoitetaan parasta aikaa ja uusista soppareista tiedotetaan heti kun uutisia saadaan. 

”Tälläiset muutokset ovat aina valitettavia, mutta pitkän pohdinnan jälkeen tulimme tulokseen, että muutokset on parempi tehdä nyt eikä myöhemmin. Sen enempää draamaa ei päätökseen sisälly, ainoastaan pelillisiä asioita. Mahtavia tyyppejä molemmat miehet ja siksi onkin sääli kun tähän ratkaisuun oli tultava. Mutta nyt eteenpäin tällä miehityksellä. Lauantain Lapua-pelissä on kaikilla hieno paikka näyttää osaamistaan ja ottaa vastuuta.” kertoo joukkueenjohtaja Heikki Perho.

Biisonit toivottavat Kazille ja Andrelle hyvää jatkoa!

Lue lisää

Arttu Peltola Bisonsin valmennustiimiin
Bisons takakentälle susijengistäkin tuttu Fiifi Aidoo
LoKoKo-kasvatti Eemeli Hollo jatkaa Bisonsissa
Aapeli Alanen jatkaa Bisons riveissä tulevallakin kaudella!
Bisons on tehnyt sopimuksen uuden päävalmentajan kanssa – Yli 20 vuoden ammattilaisura taustalla
Bisons päätti kauden voitolla Lahdesta ja varmisti sarjasijoutuksensa 9. sijalle